Fredag....

Sandra passade på att rida dressyr idag i ridhuset då vi tjuvtränade lite inför dressyr kursen i morgon. Från början så var det lite protester från Vouge men efter lite jogging på längre tyglar i lägre form så var dom överens. Jag blir så himla glad varje dag som det går bra.  
 
 
Nu är det klart att vi får tillgång till huset den 19 dec. Det är nästan exakt 25 år som vi bott här då vi flyttade hit 16 dec 1989. Vi passade även på att gifta oss i den vevan så den 21 dec firar vi även 25 årig bröllopsdag. Jag hade inte planerat det så här utan jag ville hemskt gärna fira den utomlands...
 
Summerar denna sena fredag med att jag faktiskt höll mig vaken hela Idol idag. Har även hunnit med att inta ett halvliggande läge med slutna ögon i soffan... Ett riktigt behagligt avslut på en annars helt ok fredag...